18. marraskuuta 2010

Vaihtamallako muka ei parane?

No, heti alkoi asiat toimia samantien kun omaa lääkäriä tuuraa toinen.
Hirmuinen helpotus. Ehkä en jääkään ilman toimeentuloa tammikuussa :>

Tää on ollu taas näitä aamuja kun rintaan on koskenu ja hädintuskin tuntenu sydämenlyöntejä. Kerran oon nukutuksessa saanu jo pahemman luokan rytmihäiriöitä.
Pitäs jotenkin varmaan päästä johonkin sydän -tutkimukseen, mutta mitäpä ne lekurit on kolme vuotta sanonu että nää mun oireet on stressiä...
Lohdutti myös hirveästi että suurin osa mun suvun naisista on kai vielä kuollut sydänsairauksiin.

Viimeyönä en sitten nukkunut ollenkaan, sen verran on taas pannuun ottanut eräs ihminen.
Mutta ilmeisesti vika on mussa kaikkien mielestä. On okei haukkua mua ja mun elämän kaikkia osa-alueita tuntematta ollenkaan, mutta mä en saa edes oikaista valheita oikeiksi, sehän on rumaa käytöstä.
En millään jaksais käydä tällasta sontaa läpi vuodesta toiseen, mutta kokoajan näytän kestävän vaan lisää...
Mitäpä sitä ei rakkauden eteen....

Nyt varmaan ne yöunet, meinaa itku taas tulla tuon "soitan ympärimaailmaa" -urakan johdosta ja itkupotkuraivo kaikesta typerästä mitä mun päässä liikkuu.
Oon kyllä ihan poikki taas.

Kiitos kommentoijille suuresti! Hiemanko tykkään teistä :>

Vielä kuvallinen Litaa omassa elementissään.... :D
@Lappeenranta, 2007-2008?

3 kommenttia:

  1. Pystytkö vaihtamaan sun omaa lääkäriä ollenkaan?

    VastaaPoista
  2. En pysty :/ kunnilla on lääkäripulaa ja nykyään vissiin missään ei saa vaihtaa. Vitun ärsyttävää kyllä :/

    VastaaPoista
  3. Mäkin valitettavasti oon kokenut tollasta paskanjauhamista ja kaikki asiat kuitenkin käännettiin mun syyksi vaikka en edes tiedä mistä on puhuttu tai mitä oon tehny :D

    VastaaPoista