5. syyskuuta 2010

Uusille lukijoille, tervetuloa!

Huomasin tässä, että lukijakuntani on kasvanut, olen yllättynyt. Olen yllättynyt, että näin surkeaa blogia on kukaan edes huomannut! :D
Ei mutta siis, mukavaa jos kiinnostaa, kiitokset kaikille!



Muotiblogithan ovat kova juttu tällähetkellä ja tämä omani ei tosiaan täysin sellainen ole.
Tämä on ainoa 'päiväkirjani' tällähetkellä, joten minun on vaikea olla hiljaa yksityiselämästäni, vaikka kuinka yritän. Niinhän se on, että kulissejen takana aina kuohuu, ja huh helvetti, niin täälläkin.
Tänne eksyy ties mitä naapurivitutusta ja aggressioita, joita rankasti olen tässä käynyt läpi lähiaikoina.
Mäkin olen vain ihminen, ja elämäni ei ainakaan ole tylsää, koskaan ei tiedä mitä omat aivoitukseni keksivätkään - tai naapurit!

Kukaan ei varmaan usko, mutta vielä 10vuotta sitten olin se tyttö, joka otti kaikilta turpaansa, eikä osannut pitää puoliaan tai puolustautua ollenkaan.
Hammasraudat, finnejä, rasvaiset hiukset, isot venähtäneet räsyiset vaatteet, oikea paskalaatikon kukka, hiljainen takapenkkejen peikkolapsi. Se ruma tyttö, josta kukaan poika ei ikinä tykännyt, angst.

Yksityiselämäni, ruman nuoruuteni ja tapahtumat muutamien vuosien takaa käänsivät koko tarinan.
Asenteella "Ei ole mitään menetettävää" löysin uuden elämän ja uuden persoonan itsestäni. Yhtäkkiä mun ei enää tarvinutkaan miettiä, mitä joku muu halusi mun tekevän. Enkä enää miettinytkään ja tässä mennään.
Onneksi.

Kuten moni tietääkin myös, olen rotukissaharrastaja ja hyppäisin kaivoonkin kissojeni perässä. Kissajutut siis eksyvät myös tänne, ne voi aina skipata, jos ei kiinnosta. Karvalapseni ovat vieneet sydämeni ja tätä blogia, kirjoitan myös osittain sillä samalla sydämellä.

Sain tästäkin postauksesta aikaan jotain ihmeellistä pohtimista, mutta menkööt. Hyvä viikonloppu takana, vähän oon turhan väsynyt ollut. Varmaan stressi ja aggressiot vieneet kaiken voiman, mutta eiköhän tää tästä taas lähde piristymään, viimeistään kahden viikon sisällä!

2 kommenttia:

  1. Musta sä olet aivan loistava. Mullaki on alkanu muuttumaan asenne pikkuhiljaa. Mitä vitun väliä mitä muut ittestä miettii, ja jos ne haluaa sun tekevän asiat toisin ni se on niiden oma asia jos ei joku juttu miellytä.. helvetti soikoon. Asennetta kehiin ja ollaan ketä me ollaan oujeeeaaaa xDD \m/

    VastaaPoista
  2. Asennetta!! Verta, terästä, hevosia! :DD
    Kyllä, näin on ja pitää olla! <3.

    VastaaPoista