9. syyskuuta 2010

Shane saved my life

Äwf.. Oon ollu ihan kuollut viimepäivinä, mutta nyt ainakin väsymys on helpottanut vähän, ihan vähän. Nukun silti vähintään 16h päivässä ja tipahtelen tietokoneelle kun voimat loppuu.

Sain tiistaina kissan maksettua, jei party! Ja enää puuttuu suomen verot sitten kun lento saapuu.
Ja eilen sain vihdoin kissalani todistuksen postissa. Posti oli mokannut, yllätyspyllätys ja kääntänyt paperini takaisin... Mutta nyt on todistus käsissä.

Tänään taas kissat söi nettijohdon, mutta onneksi mulla on toi mokkula, jonka sopimus loppui itseasiassa jo heinäkuussa, mutta toimiipa silti... En valita. Nyt pääsen katsomaan Shane Dawsonia! _
Luulin jo päässeeni ihastunut-pikkutyttö -vaiheesta yli, mutta näköjään en. Go Shane! Ihana mies, missä kaikki tuollaiset on piilossa? ah, orgasmi
Ja niille, jotka eivät tiedä kuka on Shane Dawson;
-> Shane youtube


Näköjään wikipediastakin löytyy, mutta epäilen ainakin suomalaisen tietoja.
Jos joku haluaa antaa mulle joululahjan tänävuonna, tuokaa mulle Shane paketissa

 

1 kommentti:

  1. Annoin sulle Beautiful Blogger Awardin, käy vilkasee mun blogi. :)

    VastaaPoista