2. syyskuuta 2010

Nyt katkeaa verisuoni päästä

VOI VITTU MITÄ PASKAA.
Ekaks olin et voi vittu, sit olin et ei saatana.

Kela... Taas kussut mun hakemuksen, kuten arvattavaa! Ei mitään henkilökohtaista - ei vai?
Kela ei oo ikinä antanu mulle yhtäkään "hyväksytty" sanaa. Ei ikinä.
Nyt syykuun puolessa välissä tulee vuosi mun leukaleikkauksesta mm. ja sen jälkeen en oo tasan tehny päivääkään töitä, enkä saanut penniäkään rahaa. Ja mitä, taas hylätty?

Vitun pitkä lainajono edessä, joudun lainaamaan rahaa kaikkeen, ja naamiaiset on ensviikolla, ei rahaa asuihinkaan - lainaa.
Yritä tässä kuunnella tätä "oot oikeutettu toimeentuloon" mikä, onko se joku kirosana?
Vuokran jälkeen käteen jäi 1,81e.

Sanon että VOI VITTU.

En oo nukkunut yhtään klo 03:15 jälkeen. Kiitos alkoholisti-narkkari-sekopäänaapurit. ja vielä seinänaapuri.
Lukekaa koko tarina Tästä.

2 kommenttia:

  1. Millä perusteluilla kela kusee noi sun hakemukset? :O Minulla kanssa oli jokin aika sitten vääntöä kelan kanssa -.-'

    VastaaPoista
  2. Ne aina mokaa jotain sillain "hups" ei tajuttu että asia oli näin. "oho, no niimpäs olikin"
    Ne huomas kans ihan älyttömästi myöhässä että olin oikeutettu asumistukeen, olivat kuvitellu että oon opiskelija. Sit yhtäkkiä viimekeväänä ne taas keksi että mun mies oli opiskelija, paskat oli. Sitten me jahdattiin ympäri maailmaa sen vanhoista kouluista todistuksia että "on valmistunut aikoja sitten, nykyisin töissä" Et kyl ne joo keksii kaikkea!

    VastaaPoista