16. elokuuta 2010

You should be scared of us

It's all about the two of us.

Jokainen kokemus mun elämässä on voitettu taistelu. Oon vieläkin tässä.
Mä aijon voittaa kaikki elämäni taistelut ja nyt tiedän, että voin käyttää siinä kaikkia tuntemiani keinoja.
Tiettyjen elämäni vaiheiden jälkeen vuonna 2007, hyökkäys on ollut paras puolustus. Mä olin nurkkaan ahdistettu kissanpentu, joka kasvoi aggressiiviseksi naaraskissaksi.
Liian pitkään oon elänyt häkissä, nyt ne häkin kalterit on väännetty poikki.
Seuraavalla kerralla, mä hyökkään suoraan. Kylmästi revin vastustajan auki - kuten olisi kokoajan pitänyt tehdä tapojeni mukaisesti.

That's why you know you should be scared of us.

Kyllä, se on uhkaus.

Anyways;
Vampires Suck oli varsin levoton leffa, mutta traileri ehkä tosiaan antoi odottaa vähän enemmän.
Tykkäsin enemmän kuin alkuperäisestä Twilightista kuitenkin, suosittelen.
Tiedän, ettei leffa ole vielä edes ulkona suomessa, mutta ketä se on ennenkään estänyt katsomasta.

Tänään on ollut paska päivä, nukuin tosi huonosti ja kuolleena sitten lääkäriin. Ei sielläkään mitään mukavaa ollut.
Heti kun pääsin takaisin kotiin, annoin kisoille ruokaa ja suoraan nukkumaan itkupotkuraivarin jälkeen.
Voisin repiä eräiltä päät irti omin hampain, syödä elävältä raaja kerrallaan hitaasti.
Tekee mieli kiivetä tonne viereisen kerrostalon katolle ja heitellä ihmisiä veitsillä sieltäkäsin.
On sieltä varmaan myös hyvät näkymät, kahdeksan kerrosta kun on.
Tekee mieli myös kiivetä naapurin nistejen parvekkeelta sisään ja tunkea vähintään kissanpaskaa niiden kurkusta alas... ehkä se muijakin lopettais sen äänekkään itkemisen ja kirkumisen parvekkeella.

Kyllä, pelätkää. Lirde kiittää ja kuittaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti