24. elokuuta 2010

She stalks at night with hunger

Night by night she gets what she wants.

Melkein 2viikkoa ilman lääkkeitä, ainoa mitä jouduin ottamaan, oli viikonloppuna neljä tablettia rauhoittavia.
Kyllä, olen lääke-addikti. Get over it.
Toinen yö hereillä putkeen... hohhoijaa. Öisin tulee kauheat inspiraatiot aina, ideoita tulvii ja tekstiä tulisi varmaan tietokirjallinen. 

Kunhan pääsen tästä jaloilleni, mun on PAKKO päästä plastiikkakirurgille. Ihan pakko.
Ja varmaan ekana meen valkaisemaan hampaat! Ja pakko saada silikonit, niin monella on niin hyviä kokemuksia ja parantumaprosessikin on úberhelppo mun leukaleikkauksiin nähden. Alunperin ajattelin vaan muuttaa vähän muotoa, mutta miksei sitä suurentaisi johonkin DD-kuppiin samantien. DD on kuitenkin niin pieni, että tuskinpa muuttuu elämä mitenkään nykyisiin verratessa.

Leukaa olis varmaan myös hyvä korjauttaa uudestaan, mutta pitäs koskea tohon arpeen, jonka saavuttaminen tähän vaiheeseen parantumisessa on kestänyt 12vuotta! Joten siinäpä seuraavat 12vuotta parantelisi uudestaan...

Yleensä nenäleikkaukset on must, mutta mulle on tehty se jo kaksi kertaa kun olin 2(?) - ja 8-vuotias.
Ellen sitten halua MJ -nenää... Ei ehkä.
Rasvaimukin pitäis varmaan kokea, mutta henkilökohtasesti en usko niihin, jos elämäntavat kusee. Itse huomasinkin eilen, että jos lihon enää 3kg, olen painoindeksin mukaan YLIPAINOINEN. Lämmittää vitusti.
Ehkä yritän sitten näyttää mallia nykynuorille kuinka olet läski ja mahdut silti S-koon vaatteisiin - paitsi tisseistä.
Hei, millainen ylipainoinen oikeasti mahtuu S-koon vaatteisiin?

Rumat vastustaa kauneuskirurgiaa ja lattarintaiset silikoneja, näin olen ikävästi huomannut. Ylä-asteellakin olin luokkani ainoa joka puolusti kirurgiaa, well, tuttua touhua.
Tekee mieli suunnitella kasapäin vaatteita, niinkuin tapasin tehdä aina neljä vuotta sitten öisin.
Kauheasti ideoita. Haluaisin oman vaatemalliston. Sitä odotellen, hahhah. 

Naamiaisbileet meillä 11.9, alkaen klo. 18!
Innoissani odottelen! (:

Kukahan se sanoikaan että meidän bileissä tulee aina oltua superhumalassa.

2 kommenttia:

  1. No mulla on nykyään tissit ja kumma kyllä en pidä itseäni ihan sairaan rumana mutta en silti tykkää ku kauniit ihmiset menee muuttelemaan itseään rumemmiksi. Eli siis olet kaunis. Sun ei tarvi muuttua. Ettäs tiedät. Ei tää varmaan vaikut sun mielipiteihin mitenkään mutta musta sä et ole enää sinä jos sua leikellään kauheesti..

    VastaaPoista
  2. Mullakin löytyy tissiä pikkunen C-kuppinen. Ei se koko vaan muoto, ite tykkään kauheesti pyöreästä mallista ja sellaiset olen suunnitellut ottaa sitten kun/jos rahat kokoan :)Mun nykyinen olemus on tosiaan 5-6 leikkauksen tulosta synnynnäisten vikojen/sairauden takia ja oon huomannu miten kauneusleikkaukset oikeesti tekee ihmeitä, sen verran sairaalassa tullu hengailtua. Mun nenään oon ihan tyytyväinen, ilman leikkausta siinä olisi ollut 4cmx4cm mansikkaluomi, vähänkuin petteripunakuonolla :D

    VastaaPoista