9. elokuuta 2010

Painted whore

Hehee, ostin Tonille sellasen mustan hippipipon/rastapipon! Tuli äsken postissa.
Nyt kun Tonilla ei ole siis enää hiuksia ja sitten kun alkaa kasvattaa takaisin, niin voi pitää pipoa päässä sen pahimman vaiheen ohi :D + että on kätevä mun huonoille hiuspäiville.
Tää pipo on yllättävän mukava, hyvää laatuakin. Varmaan ensimmäinen lankatyyppi, josta en saa allergiaoireita. Datailen tää päässä nyt tässä.

Viimeyönä oli aivan vitunmoinen ukkosmyrsky - tässä talon yläpuolella!! Valoja ei tarvinut, koska salamointiväliä ei käytännössä ollut ollenkaan, ikäänkuin paparazzit kameroineen, flash flash.

Eilen myös tajusin kuinka romuttunut mun luottamus ihmisiin on, surullista, mutta ei ihmekään viimeaikaisten tapahtumien johdosta. Koskaan ei voi tietää, milloin jollakulla napsahtaa päässä.
Vähintään tuntuu että kaikilla on mua kohtaan jotain hampaan välissä kiristämässä. Olen tolkuttanut tätä viimepäivinä kokoajan, mutta toivon että edes joku puhuisi suoraan.

Jaksan päivittäin ihmetellä yhä enemmän Tonia, taivaastako se on mun luo pudonnut?
Niin tasapainoinen ja puhdas. Sydän puhtainta kultaa ♥

Musiikkipuolelta tarttui mielenkiintoinen uutuus kuunteluun Eminem feat. Rihanna - Love The Way You Lie 
Yllättävät artistit yhteistyössä. Tykkään muuten älyttömästi tuosta Rihannan punaisesta tucasta, sopii hyvin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti