26. elokuuta 2010

Muchas gracias por su atención.

Kuuntelin tässä Uffien First Love -biisiä ja rentouduin muutenvain juoden Dr.Pepperiä (tiedän, kaikki vihaa sitä, mutta minä en ♥)

Ja yhtäkkiä tuli hyvä olo ja oli pakko tulla kirjoittelemaan ällömakealässyjä tänne.

Haluan kiittää ihmisiä, jotka ovat olleet minulle aivan mielettömän ihania. 
Etenkin tuntemattomat ihmiset, nuoret, vanhemmat, vanhukset. Olen kuullut niin paljon kauniita, kannustavia sanoja lähipäivinä, että olen liikuttunut.
Galleriassakin eräs tyttönen antoi minulle sellaisia kehuja, että ihan yllätyin.
En pidä itsestäni millään lailla, mutta on todella kannustavaa ja mukavaa tietää, että jotkut pitävät :)

Olen taas ryöminyt kuvainnollisesti syvällä paskassa viimeviikot ja päässä kiehunut raivo, aggressiivisuus ja viha on syönyt kaiken voiman. On ihanaa kuulla siis jotain positiivista ja hyvää kaiken päälle, auttaa jaksamaan. 

Ja kissaharrastuksellani ja pinkillä tucallani olen saanut jopa vanhuksia hymyilemään ja ilahtumaan!
Tänään lenkitin keskimmäistä kissaani normaaliin tapaan aamulla seitsemän ja kahdeksan välillä - vastaan tuli tyylikkäästi pukeutunut rouva joka liikuttui täysin kissastani. Kuulemma juuri kuten hänen edesmennyt kissavauvansa.
Ja meidän poitsukin käyttäytyi esimerkillisesti, istui eteen, katsoi silmiin, tervehti ja puski kehräyksen kera.
Moni ihminen pysähtyi ihmettelemään kissani ihmisystävällisyyttä, luottavaisuutta ja onnellisuutta.
Saatiinpa siis monet ihmiset hymyilemään ja sanottiinkin, että aamu parani kun oltiin niin hellyyttäviä :D 


Vaikka kissaharrastukset ovatkin ihania, alkoi yhdellä naaraistamme juoksut muutama päivä sitten. Olin kuullut että tämän suku vähän tempperamenttisiä ovat ja vittumaisia kiimassa... Noh, meni hetki ja tytteli oli täyttä vauhtia sohvalla kusemassa! Onneksi sain asian korjattua, ja onneksi olen addiktoinut desinfiointiaineisiin + onneksi meillä on huopia ostettu sohvien suojaksi tämän varalta. Ja sohvatkin on nahkaa ja halvalla ostettu, huh. Pointti oli, leikkauttakaa kissat ja naaraat on vittumaisia :D


Nyt on kuitenkin aika voittajafiilis, nautitaan nyt kun tätä vielä kestää!
Kiitos tykkääjille ja kannustajille, teidän ansiosta mulla on nytkin näin hyvä olo! :)


2 kommenttia:

  1. Siun kaunis pinkki tukka rocks! <3 :) Blogiin lisää vaatekaapin sisällöstä koska siulla on myös ihana tyyli :)

    VastaaPoista
  2. noista sun äänetyksistä, harmi etten ne olleet monivalintaisia :( Mua kiinnostaisi niin paljon kuulla noista kaikista! :) Tää postaus sai mullekkin hymyn huulille, kiitos siitä :) <3

    VastaaPoista