13. elokuuta 2010

Medicine magic

Tuntuu että kuolen stressiin ja tän elämäntilanteen alle...aah raha, raha -se kun rahaa ei tule mistään tämän elämäntilanteen takia!! Lainaa ja paljon.

Heräsin eilen sitten illalla 17:30. Sitä ennen olin herännyt 07:30 ja fiksuna tyttönä päätin ottaa muutaman lääkkeen ajatellessani, että voisin nukkua vielä muutaman tunnin. No, muutama on kuulemma sivistys-sanakirjan mukaan 3-99kpl... Joten se siitä heräämisestä parin tunnin jälkeen.

Kokoajan nälkä, vituttavaa. Yleensä näiden kuuluisien vaaleanpunaisten pillereiden ansiosta voin olla neljäkin päivää ihan hyvillä mielillä ilman kiinteää ruokaa, ilman nälän tunnetta. No vittu mikähän nyt on.

Ah perjantai, ja olen antanut itselleni luvan siivota!
Oon jotenkin pakkomielteinen ilmeisesti siivoamisesta. Heräsin yhtenä aamuna liian aikaisin, koska hella oli likainen...Vasta siivottuani sen, pystyin taas nukkumaan.
Lisäksi mun on nykyisin todella vaikea kävellä apteekin ohi kauppaan, koska apteekin kohdalla tulee aina hirveä mielihalu mennä ostamaan desinfiointiainetta! Voi kyllä.
Desinfioin lattioita, pöytiä, seiniä, parveketta, astioita, kissankuppeja, käsiä, haavoja, suuta...
Nyt mulle on iskenyt tarve päästä pesemään (ja desinfioimaan) ikkunoita. Kauhea tunne, etenkään kun meillä ei ole omia ikkunan pesu -tarvikkeita!

Lisäksi olen kuulemma pakkomielteinen suihkusta, sillä käyn suihkussa 3-5krt normaalisti päivittäin.
En osaa olla käymättäkään, kokoajan tuntuu olo kauhean likaiselta, etenkin kesäisin!!

Aiheesta persaukseen; Nyt se on alkanut, huomasin silmäkulmissani ryppyjä/juonteita, joita en ennen ole nähnyt!! Ei voi olla tottakaan. En halua vanhentua.
Lisäksi kasvoissani on suun vieressä, poskessa, muutama katkennut versiuoni.
Miltähän näytän nelikymppisenä jos tämä on tilanne nyt?

Nyt nukkumaan tai ei hyvää seuraa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti