24. elokuuta 2010

Just a little luck tonight will do and dreams come true!

Vastaan nyt muutamaan kysymykseen, joita on esitetty mulle yllättävän useasti.
En ymmärrä mistä tällaiset kysymykset ovat lähtöisin, but here goes.
Oujee, menee taas ihan off-topic...Mun blogi, mun paskanjaaritus, luv

Oikea hiusten ja silmien väri? 
- Kyllä, mun hiukset on tosi tummanruskeanmustat luonnostaan. Ja pinkkiin tarvii aikamoisen värinpoiston, damn. Ja ne silmät tosiaan on tummat, ruskeat... En tosiaan ole mikään siniharmaasilmä-blondi-suomidesign.

"Miten sulla riittää raha kaikkeen?"
- Okei, mihin kaikkeen?
Ostan vaatteita ehkä kerran kuussa ja silloinkin about jonkun halvan topin. Olen maailman suurin alennuskyttääjä. Lisäksi ostan vaatteeni/kenkäni/materiani suurimmaksi osaksi netistä, Huuto.net on läheinen tuttavuus. Salaisuus on kuitenkin ulkomailta tilaaminen - aivan perkeleesti halvempaa!!

NOTE: Moni varmaan kuvittelee että käytän miljoonia tekoripsiin, pidennyksiin..yms.
Väärin meni taas - ne on AIDOT. Alla ripsitodistekuva. Hiuksissani nähdyt mustat raidat ovat tosin muovikuitua, sillä haluan pitää pinkin kirkkaana, ilman minkäänlaista sekoittunutta tummaa vivahdetta.


Kalliit ragdoll -kissat?
Normaali Ragdoll ei todellakaan ole kallis rotu, mutta ostapa näyttely/kasvatus-tasoinen Sfinx (yli 2000e).
Entäs harvinainen solid/mink/sepia/mikälie Ragdoll - 5000e siitosoikeuksilla.



Helsingissä asuminen?
Asutaan Stadin asunnoissa, eli luojankiitos vuokra on alhainen, vaikkakin tämä kyseinen koppi on korkeahintainen verrattuna muihin Helsingin kaupungin asuntoihin. Asunnon vaihto iiiisompaan nyt keväällä.

Tulonlähde?
Mies tekee pätkätöitä kun pystyy ja itse saan (tulen saamaan) korvauksia sairauden takia.
Nimenomaan rahan puutteen takia en saa mitään tehtyä.
Kelakin päättää aina pissiä mun hakemukset ja asiat, joten voi olla varmakin että olen persaukinen vielä hetken...
Mulla on onneksi maailman ihanin isä, joka auttaa tällaisessa tilanteessa. Hävettäähän se pyytää apua kun on ikääkin jo sen verran, mutta tämä, mhh yhteiskunta..ja ARMEIJA.
Eli mieheni on tällähetkellä yli-ikäinen inttipuppeli-kurkkusalaatti ja mua vituttaa puolustusvoimien pelleily vitusti. Rahaa ei saa Mistään, sotilaskorvaus on wohoo: 75,80e! Kyllä se ~1800e palkka tuntuu kivemmalta.
Ps. Pakko jakaa yleinen mielipide: Arvostan totaalikieltäytyjiä!! Halveksin inttipelleilyä, enkä arvosta armeijan käynyttä. So fuckin' take that!

Ei velkoja, ei rästejä. Joten sinäänsä oikein hyvässä jamassa.
Jokatapauksessa elän kuin kuningatar. Rahaahan löytyy käytettäväksi aina, mutta se summa on aina jostain muusta pois.

1 kommentti: