10. elokuuta 2010

I can't breathe, but I still fight while I can fight

Miksi mulle tulee öisin kauhea nettishoppailu-himo? Ihan hirveää. Luulin että menisi ohi, mutta eipä mennytkään ja tässä mennään jo ties monetta viikkoa! Kaikki nettikaupat on niin helppokäyttöisiä... luottokorteistakin vain näppäillään numerot... alennukset...uutuustuotteet... Oh

Fiilistelen hyvää musiikkia ja elämän hyviä hetkiä, nyt kun on hetkeksi stressi helpottanut, pystyy ainakin hetkeksi uppoutumaan hyviin muistoihin ja tulevaisuuden suunnitelmiin, tulevaisuuden hyviin hetkiin.

Kaikki varmaan tietää, mutta mä olen löytänyt elämäni rakkauden. Kolme vuotta sitten, rakkaani syntymäpäivänä. 
Jokaikinen päivä rakastan yhä enemmän
Ihminen, jonka kanssa se iänikuinen arkikin on juhlaa, kuin pikkulapselle joulu. Jokaikinen päivä rakastun yhä syvemmin. Vanhemmat ihmiset irvailee, että mitä parikymppiset hönöt mistään rakkaudesta tietää, mutta irvistelkööt rauhassa. Kaikki mitä olen mennyt läpi, kaikki säätö, kaikki itkut... Mä olen tässä syystä ja tulen aina olemaankin.
Mä olen oikeasti rakastunut. Oon tehny vitusti asioita, jotka olisin voinut jättää tekemättä, mutta mä oon tässä ja voin hyvittää vielä kaiken.
Tää mies on parasta mun elämässä, koskaan en oo mitään näin uskomatonta kohdannut. Kun kaikki kaatuu, on joku, joka nostaa syliin ja kantaa pois kaikesta pahasta.
Olisin valmis tappamaan tän rakkauden eteen, joten ne jotka eivät kestä Tonin olevan tällaisen "paskakasan" kanssa, vetäkää käteen.

1 kommentti:

  1. Tuo teksti jonka kirjoitit Tonista oli aivan ihanaa luettavaa, täytyy myöntää että ihan itku tuli :')

    VastaaPoista