6. elokuuta 2010

Homot nukkuu

Nyt joku roti tähän hommaan, sain vasta aamuneljältä unta ja mitä vittua - heräsin 6:30...
Yritin vielä painaa päätä tyynyjen väliin ja pyöriäkieriä, no ei toiminut...
Nyt vielä oksettaa, en tajua. Tää aamupahoinvointi on jatkunut siitä asti kun muutin helsinkiin, oli tosin poissa helmikuusta tähän päivään, sen ajan mitä ollaan tässä kämpässä asuttu.

Tää blogin kokoaikainen runkkaaminen alkaa vituttaa jo itseänikin, mutta voin luvata ettei nyt illan jälkeen, viikonlopun ajalta tule yhtäkään postausta.

Toni tulee kotiin ♥ Mulla onkin sille taas paljon asiaa.
Ja vihdoin tuntuu että oon saanut voiton kissoista, ilman Tonia tää meno niiden kanssa on välillä ihan onnetonta, ihankuin kolmen ongelmalapsen yksinhuoltaja. Vanhin se vaan on hankalin, eilen oli rullannut suojaputken nettijohdon ympäriltä ja syönyt taas johdon. Muuten ollut rauhallista...

Eilen piristyin kovasti kun kaveripariskunta tuli käymään, ja illalla mun olo oli jotenkin älyttömän hyvä.
Tajusin muutaman tärkeän seikan omasta elämästäni. Hetki sitä mulle jauhettiin, ennenkuin oikeasti meni perille.
Tää on mun elämä, elän tätä itelleni ja rakennan elämästäni sellaisen, missä mun on hyvä elää.
Mulla on ihania tulevaisuudensuunnitelmia, joista ehkäpä tänään nähdään konkreettisesti jo yhden alkua! ;)
2011 kesää odotellessa...

Näitä tuskin kukaan lukeekaan, mutta pakko hehkuttaa jokaista mielialan vaihdosta sitten itseni vuoksi!
Etenkin kun on niin hyvä olo. Tekee kyllä perkeleen hyvää yleensäkin kirjoittaa.

2 kommenttia:

  1. Mä tykkään ainakin kun päivität usein :)

    Toivottavasti saat nukuttua paremmin pian.. Voisko se aamupahoinvointi johtua vähästä unesta? Mulla ainaki.

    VastaaPoista
  2. Voihan se johtua siitäkin joo, käyny lääkärissäkin tuon takia, mutta eivät keksineet mitään, paitsi 'muuttostressin'. muuten hyvä, mutta en usko että kukaan potee muuttostressiä 5kk muuton jälkeen ja tässä nykyisessä kämpässä käynyt nyt vaan kerran :o en tiedä kyllä!

    VastaaPoista