30. elokuuta 2010

Fat songs

Taitaa olla mulla puhjennut kilpirauhasen vajaatoiminta. Kaikilla naisilla tähän mennessä mummoni puolelta tällainen löytyy. Oma äitini oli 43vuotias, kun todettiin, sairastanut oli jo pidempään.

Mä oon nyt sitten painoni huipussa, ihan yhtäkkiä, myös yhdistettävissä tuohon kilpirauhaseen. Olisi edes liikatoiminta, että laihtuisi, mutta ei. En oo mikään kauhean "apua oon läski", vaikka itseasiassa kahden kilon päästä painoindeksi sanoo ylipainoista, mutta tuo vauhti miten nuo kilot lisääntynyt, huippu oli +5kg viikko.
Mä oon ollut ihan semityytyväinen itteeni, Tonin ansiosta. Tiedän että se rakastaa mua, vaikka nyt painaisinkin omg 60kg... tai vaikka 90kg.

Tavatessani tonin kolme vuotta sitten mittani olivat 157cm/48kg/A75
Nyt ne ovat järkyttävät 157cm/57,5kg/C75 (Paino on jojoillut lähes päivittäin 55kg-59kg!!)
Vaatekokooni lihominen ei ole vaikuttanut, vyötärölle senttejä ei ole tullut yhtään siitä kun olin 12vuotias, mutta tissit ja perse... Niistä saisi ruokaa kokonaiselle kaupungille - ainakin perseestä!

Mut kai sitä vois olla huonomminkin, voisihan mulla olla kaikki menny vatsaankin ja ilmetä kauniita wnb-raskaus-kalja-juoppolalliröllö-mahana.
Nolo, oma makkarakuva, oisko teinipeili pitäny vielä olla? :D huom, en ole raskaana.



Tuleviin aiheisiin,
Eli näyttää siltä, että tyylini kehitys voittaa 'äänestyksen' ja joudun sen kanssa kikkailemaan. Kuvia puuttuu aika paljon, mutta ainahan mä voin täydentää myöhemmin. Tekstiä saan kyllä aikaan.

Teen todella varmasti ainakin myös asuntoesittelyn, siihen mulla on oikein hyvää materiaalia ja siitä tulee aika kuvapitoinen iso aihe. Extrana lisään muutaman vanhankin asuntoni juttua.
Rakastan sisustamista ja muuttamista!
Eikä koti ei ole koti, jos se ei kerro jotain asukkaasta/asukkaista. Kotona pitää viihtyä ja sen täytyy olla se mukava paikka, jossa rentoutua rankan päivän jälkeen.

Vaatekaapin sisältö, tämä kiinnostaa toteuttaa minuakin. Hävettää myöntää, mutta mulla on seissyt n. 80% vaatteista helmikuusta asti vaatehuoneessa pahvilaatikoissa. Menetin toivon itseni kanssa, kun kiloja alkoi tulla, vaatteet menevät oikein hyvin päälle, mutta kokoni takia en ole kehdannut käyttää.
Joten tulen varmasti yllättymään itsekin, mitä kaikkea omistan! Tämä aihe voi kestää hieman, kun täytynee kuvailla hieman ;D
Muutamia käyttötakkeja, mitä tullut tänävuonna ostettua. Normaaliin verrattuna löytynyt yllättävän paljon kaikenlaista mullekin :)

6 kommenttia:

  1. Mä painan nykyään noin 60. Se kyl vaihtelee 57-60 ajoittain. Yritän vieläkin totutella tähän, tän pitäis olla mun normaalipaino.. yäh.. xD

    VastaaPoista
  2. Jos sä oot läski niin mä oon ryhävalas. Ja kun sä et näytä mistään kohdasta läskiltä. Ja hei iso persehän on in :D ja sun tissit <3

    VastaaPoista
  3. Noh noh Heidi! Mua hämää tää että kun niin nopeesti rysähtäny kilot ja tosiaan mun pituus ennuste oli 185cm koska mulla on tosi pitkiä sukulaisia ja vanhemmat 180cm -> Näyttää kans että mun luuston leveys vastaa jotain 180cm mittasta, mut jäinki kainalokepiks :D
    Mut ei siin, ruokakin on hyvää! :D

    VastaaPoista
  4. Pyh pyh! itse olen ollut suhteessa reilut kaksi vuotta ja lihonnut 17-kiloa siinä ajassa!

    Painoin 2008 kesällä 49-kiloa, nyt painan 62-kiloa! Vielä 2009 jouluna, painoin 66-kiloa! eli kokoajan alas päin hitaasti palaillaan.Pituutta minulla on 165cm.

    Kuppi kokoni tuossa ajassa on vaihdellut: 70B-85C:D

    VastaaPoista
  5. Mistä tuo sinun takki on missä tuo pinkki/vaaleanpunainen hihamerkki? Ihan sika hieno :) muutenkin sun tyyli on ihan omaa luokkaansa ja tosi persoonallinen.

    VastaaPoista
  6. Heidi:
    Se ei oo hihamerkki, se on painettu :)
    Tuo on backstreetistä, VALVE:n huppari. Oma suosikki, koska se on niin lämmin! :)

    VastaaPoista