21. huhtikuuta 2010

Baby I'm a Rockstar!

Nyt pitkään oon eläny elämääni purkissa, neljän seinän sisällä ja puhun sujuvaa kissanpentua.

Kuulinkin myös eilen, että Kelan olis pitäny maksaa mulle jo yli 2vuotta kuntoutusrahaa n.700e kuussa! Mukavaa että sitä ennen kaikki rahallinen tulo on ollut evättynä muka-niin-pätevillä-syillä.

Olin menossa nukkumaan just, kun käännyinkin takas, laitoin musiikkia ja aloin suunnittella kaikenlaista! Tatskaa, vaatetta, sisustusta, tulevaisuutta yms kivaa!

Ostettiin tänään uudet verhot makuuhuoneeseen, maailman tärkein info sen lisäksi että olen katsonut koko päivän putkeen Daisy Of Love -tv paskaa! Ja vielä tykkään siitä!
Eilen käytiin kiinalaisessa syömässä avomiehen kanssa ja purr.
Mun olo on varsin rock! Musiikki ja öiset inspiraatiot <3

Nään vanhempianikin pitkästäaikaa viikonloppuna. Ja sen jälkeen sitten bailataankin!

Tekis mieli vaan juoda suoraan hanasta baaritiskillä ja tanssia pöydillä. Johtunee keväästä :-D
Nyt tekee mieli vaan juosta Sinille ottamaan kuvaa ihoon, järkyttävä tatska-vauva-kuume!!

Lirde kuittaa!

1 kommentti: