10. helmikuuta 2010

That's Money Honey

Viimeisiä päiviä viedään, sillä...

Huomenna alkaa muutto! Ja huomenna meille tulee toinen ragdoll. Huominen on hyvä päivä, toivonmukaan.

Mulla on huono olo uusien lääkkeiden takia, mutta samalla oon ihan liekeissä, sillä päällimäisenä tuntuu vain hinku sisustaa! ;)

Sain tonin suostumaan pinkkiin baaripöytään keittiön osalta, eniten siinä hommassa se mietti vain rahaa, on taas sitä mennyt selälleen tässä lähiaikoina.
Mietin että siihen pinkkiin baaripöytään voisi lisätä tähtiä, tarkoitan siis mustalla maalilla. Vois tulla vitun hieno, eipähän välttämättä ihan nopeasti kävelis vastaankaan ja se olis mun näkönen.

Päätettiin myös hommata olohuoneeseen tuo Ikean taulu, se on 2m leveä ja 1,4metriä korkea. Eli ihan hyvän kokoinen, haha.

1 kommentti:

  1. Joo vitunmoine temppu, ei omaa perheenjäsentä voi laittaa myyntiin jonkun tempun takia... Eihä se muakaa myy jos vaik tuhoon jotain:D ok huono esimerkki mut kumminkin kyl se koira (ja mein kissat) on vähintää yhtä rakas mulle ku mei äiti vaik julmalt kuulostaakin :(

    tuo taulu on muuten hankintalistalla mun huoneeseen, aivan ihana! <3

    Sähän oot muute asunu lappeenrannassa joskus?=)

    VastaaPoista