11. helmikuuta 2010

Perfect World

Tänään maailma on kaunis, huomenna sitten varmasti taas hyvinkin ruma.

Aurinko paistaa, eikä ulkona ollutkaan niin kylmä. Tai sitten en vain sitä huomannut, koska ihmeellisesti olen niin hyvällä tuulella.

Kävin siis noutamassa uuden asuntomme avaimet, en edes eksynyt matkalla. Helvetinmoinen pino niitä avaimia tulikin, meillä on neljä kotioven avaintakin, noistahan riittäs kissoillekin.
Ei mutta oikeasti, mitä me tehdään neljällä avaimella? Alaoven avaimia on kaksi.
Ottaen huomioon että kyseessä on pariskunta ja kaksio, ei playboy-kartano ja tuhat tyttöä :-D

Tänään haetaan toinen ragdoll, Phoebe, kotiin.

Ruokaa ei ole, eikä rahaa kamalasti, ravintoaineet ei imeydy, varmaan olen teholla pian, jatkunut monta viikkoa jo, mutta ei se haittaa. In Pepsi and my cats I believe :-D

Nyt odotan ukonrääppänää kotiin ja pistän sen pakkaamaan muuttokamoja mun kanssa.
En halua enää nähdä keskeneräisiä muuttolaatikoita - tai asuntoja!

Ennen musta ei ole voinut sanoa että olisin ollut siisti ihminen, mutta nyt hajoaa pää, jos en ole vähintään viikkoon päässyt siivoamaan. Kissaperheessä tämä käytäntö on ihan hyödyllinenkin, vaikka nämä meidän rotuotukset ovatkin aika siistejä, ottamatta huomioon että ovat oksennelleet jo muutamia päiviä kokoajan, raukkaparat.

Seuraa kissablogia TÄSTÄ


Ohessa uuden asuntomme pohjapiirros! :)

2 kommenttia:

  1. yläasteella, armilassa! =))

    Ku ees pääsee helsinkii pariks päiväks, tuntuu heti kodilta vaik mul ei siel oo ku muutama hassu kaveri, et ei mitää poikaystävää tai vastaavii... Se ihan keskusta, niin paljon ihmisiä ja menoo, kauppoja ja kaikkee I LOVE IT!<3

    Jännä et eri kaupunkien välil ihmisis on semmoi eroja luonteissa!:) Kadut kasvattaa meist kaikist erilaisia... :D

    VastaaPoista
  2. joo voin antaa mesen, oon kyl aika vainoharhane ni annan eka tän mun toisen mesen ja voin sit siel antaa sen mun oikeen mesen... :) eli skinnyemily@hotmail.com. :)

    VastaaPoista