22. helmikuuta 2010

Partymonsters

Oon niin innoissani tulevista tupareista. (lauantaina 27.pv)
Oon ollu niin kauan vaan kotona erakkona.
Toivonmukaan omia kavereitani tulee näihin tuparehin enemmän kun se yksi, kahdestakymmenestä odotetusta :D (pasilan tuparit koostuivat enimmäkseen Tonin kavereista)

Teen tässä samalla tupareiden soittolistaa, kerrankin ajoissa. Pitäs uusia tuota hieman ja työntää sinne sekaan tätä 'nykypaskaa' jota harmittavan useat kuuntelevat. Fuckin' Pitbull...

Mulla on aika korkeat odotukset vaikkakaan en tiedä miten nuo uudet lääkkeet reagoi alkoholin kanssa. Edelliset aiheutti suoran oksennusreaktion. Katsotaan asiaa.
Oon tosin ihan innoissani pohtimassa mitä meinasin juoda. Nämä alkon 'muijien sokerilitkut' on kyllä omassa suosiossa ollu. Red catia meinasin, ja sitten vanha kunnon halpa El Tiempo on varmaan se juttu. Vahvempia ei varmaan mulle kannata nytkään antaa, sen verran pienikokoinen naishenkilö, helppo känni :-D

Kuvassa on meidän uutta asuntoa tältä aamulta. Sotkuinen se on yhä, ei olla saatu kamalasti aikaan, laiskoja kun ollaan.


1 kommentti:

  1. Ooooh el tiempo.... :xxx nykyään ei sais alas ees vaik maksettais=DD red catistaki vapulta huonoja muistoja :S

    Ah, sytyn noille kuville tuol seinällä :p<3

    Niin ja täst se kyl lähtee, viikot aion olla niin erossa hiilareista ku mahollista, koska viikonlopuilla se tuppaa lipsumaan :<

    VastaaPoista